Wycieczki

Londyn 2011

Londyn - inny świat, inni ludzie, a wśród nich my!

Mogliśmy doświadczać tych wszystkich miejsc, które tak często pojawiają się w filmach, na zdjęciach czy w przewodnikach turystycznych. A my byliśmy sobie sami sterem i żeglarzem.

Zdjęcia zamieszczone w galerii poniżej nie oddają oczywiście w pełni atmosfery panującej podczas całej wycieczki. A ta była niesamowita. Każdego dnia inna grupa (a wśród nich uczniowie klas: VI ASP, Ia, IIa, IIIa oraz IB I + opiekunowie w składzie: p. Dyrektor U. Moryc, p. A. Kleszczewska, p. P. Tomczyk i p. P. Olejniczak) spełniała się w roli przewodnika - bo wycieczka została zorganizowana przez nas zupełnie samodzielnie!

A było z czym się mierzyć, począwszy od plątaniny różnokolorowych linii metra, gdzie w każdej sekundzie przemieszczały się setki Londyńczyków, poprzez specjalnie przygotowane wystąpienia (indywidualne) o ciekawych punktach zwiedzania a skończywszy na kontrolowaniu nieubłaganie pędzącego czasu. Tak...tego czasu było za mało...przez 6 dni zobaczyliśmy dużo, nawet bardzo dużo, pokonaliśmy dziesiątki kilometrów, lecz nadal zostało w Londynie mnóstwo miejsc, do których albo chce się wrócić, bądź które nadal czekają na odkrycie.

Punktami naszej wycieczki były następujące atrakcje:

The Tower of London, The Palace of Westminster, Westminster Abbey, Buckingham Palace, The London Eye, Piccadilly Circus, St Paul's Cathedral, Tower Bridge and Trafalgar Square, British Museum, National Gallery, Natural History Museum, London Dungeon, Madame Tussauds, Oxford Street, Speaker's Corner w Hyde Parku, Science Museum, London's Chinatown, The London Underground, Covent Garden , The Tower of Lndon.

Przemysław Olejniczak

Wycieczki
Arboretum Rogów w maju

Prawdziwą wiosnę w rozkwicie powitaliśmy w Rogowie, zwiedzając między innymi arboretum. Naszymi gośćmi były dzieci z domu dziecka nr 6 w Łodzi. Mieliśmy ogromną przyjemność spędzić wspólnie czas na podziwianiu magnolii, daglezji i karmieniu karasi. Zwieńczeniem była przejażdżka kolejką wąskotorową oraz ognisko. Licealiści świetnie zajęli się najmłodszymi a nagrodą był przepiękny uśmiech i radość dzieci. Jeszcze raz dziękujemy.

(więcej)
Berlin 2012

W dniach 28 kwietnia odbyła się świetnie zorganizowana (przez Agencję Travelick oraz germanistkę panią Agnieszkę Świcę) wycieczka do Berlina. W wycieczce wzięli udział uczniowie gimnazjum i liceum oraz klasy 6 Anglojęzycznej Szkoły Podstawowej, dzielnie dotrzymując kroku starszym koleżankom i kolegom... Oprócz obowiązkowych punktów turystycznych, takich jak: Reichstag, Brama Brandenburska, Poczdam czy Muzeum Pergamońskie, uczniowie mieli okazję zażyć rozrywki w Sea Life, w Muzeum Figur woskowych Madame Tussauds oraz relaksu w Tropical Islands. Uczniom bardzo przypadło do gustu jedzenie serwowane podczas wycieczki oraz hostel, w którym mieszk